به وبلاگ هرچی که بخوای - عمومی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
لینکستان
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های جالب
عکس های سیاسی
عکس های مذهبی
عکس های خنده دار
کاریکاتور
فتوکاتور
عکس منظره
والپیپر
موزیک
موزیک جدید
موزیک طنز
موزیک ایرانی
موزیک خارجی
موزیک تیتراژ فیلم ها و کارتون ها
دانستی
دانستنی های جهان
دانستنی های جالب
ترفند
ترفند ویندوز و رجیستری
ترفند کامپیوتر
ترفند اینترنت
ورزشی
اخبار فوتبال
فروشگاه
پوشاک
کتاب
موبایل
وسایل آرایشی
محصولات جالب و سرگرمی
وبلاگ
اخبار وبلاگ
اس ام اس
اس ام اس طنز
اس ام اس سرکاری
اس ام اس عاشقانه
آموزش
آموزش رانندگی
آموزش نرم افزار های کامپیوتری
تکنولوژی
موبایل
خودرو
کامپیوتر
دانلود
دانلود فونت
دانلود نرم افزار
دانلود بازی
داستان
داستان عاشقانه
داستان طنز
داستان تاریخی
داستان مذهبی
طنز
عکس خنده دار
جوک
اخبار
اخبار عمومی
اخبار ورزشی
اخبار فناوری
اخبار سیاسی
دیگر
فال
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 1248
بازدید کل : 204263
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: KolahZary.LoxBlog.Com

تبلیغات

تو رو خدا یکی در رو باز کنه...!
پرنده در ام افتاده

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
بازیابی رمز عبور فراموش شده در ویندوز 7
شاید برایتان پیش آمده باشد که رمز حساب کاربری Administrator خود را فراموش کنید و یا رمز آن را تغییر دهید و آن را از یاد ببرید. در صورتی که اطلاعات مهمی در حساب کاربری خود داشته باشید، در چنین حالتی چه می کنید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

 

چگونه رمز عبور Administrator در ویندوز Vista و Sevenرا بازیابی کنید!

در Microsoft Windows روش های متفاوتی برای بازیابی رمز عبور فراموش شده Administrator وجود دارد. در این ادامه به یکی از مهمترین این روش ها اشاره می کنیم.

قبل از شروع توصیه می کنیم که برای مواقع ضروری یک Password Recovery Disk برای خود تهیه کنید. برای این منظور پس از اینکه مجدد وارد حساب کاربری Administrator خود شدید، قبل از اینکه بصورت کامل به سیستم دسترسی پیدا کنید، میتوانید توسط خود ویندوز یک Password Recovery Disk تهیه کنید. بدین ترتیب ازاین به بعد در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید ، بدون هیچ دردسری و هیچ برنامه ی اضافی دیگری می توانید رمز عبور خود را مجددا بازیابی کنید.

مزیت این روش نسبت به سایر روش های موجود این است که به برنامه ها ی جانبی نیازی ندارد

این روش برای مدیران شبکه و تمام کاربرانی که دارای اطلاعات مهمی در سیستم خود هستند، پیشنهاد می شود. مزیت این روش نسبت به سایر روش های دیگری که موجود می باشد (برای بازیابی رمز عبور) این است که به برنامه ها ی جانبی نیازی ندارد. شما با استفاده از امکانات خود ویندوز و CD/DVD نصب، می توان رمز عبور را بازیابی کنید.

بقیه در ادامه مطلب

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
مشکلاتی که در گوگل برای وبلاگ شما پیش می آید.
اگر مدیر وبسایتی هستید که بازدیدتان افزایش نمی یابد و یا اینکه در حال کاهش است ، نوشتار زیر را برای شما آماده کرده ایم. نکات ساده ای که شاید از دیدتان پنهان مانده باشد. البته مسلما دلایل زیر کامل و جامع نیستند، ولی از عمده مشکلات وبسایت ها می باشد. امیدواریم نوشتار زیر مفید واقع شود.

 گوگل با شما قهر کرد!

گوگل معمولا با سایت های تازه تاسیس خیلی خوب رفتار میکند! وبسایت شما ممکن است در ماه های اول راه اندازی ورودی گوگل خوبی به دست آورد ، ولی بعد از مدتی ورودی کاهش پیدا کند. این مسئله میتواند چند موضوع را در بربگیرد که عمده مسائل آن مربوط به کپی بودن محتوای وبسایت و یا درصد کمتری مربوط به عدم بهینه بودن وبسایت شما باشد. گوگل رفتار کاربران را نیز در نظر میگیرد ، برای مثال مهم است که یک کاربر چه زمانی را در وبسایت شما صرف میکند. پس شما ضمن اینکه باید به تولید محتوا بپردازید ، مسائل بهینه بودن و کاربرد پذیری وبسایتتان را نیز دنبال کنید.

 مطالبتان کپی است!

حقیقتی کاملا مشهود است! وقتی مطالب سایتتان کپی باشد هم گوگل وبسایتتان را طرد میکند و هم کاربران دیگر به وبسایتتان توجه نمیکنند. مطالب کپی ضمن اینکه باعث امتیاز منفی و عدم اقبال گوگل به وسایت شما خواهد شد ، کاربران از سایت شما دور خواهد کرد. کاربران روزانه با وبسایت های زیادی روبرو هستند و اگر مطالب شما در دیگر وبسایت ها نیز برای آنها مشاهده باشد ، زیاد برایشان خوشایند نیست! برای رقابت باید خودتان در تولید محتوا دستی داشته باشید. همچنین همانطور که گفتیم گوگل به وبسایت های تازه تاسیس توجه ویژه ای دارد ، شما باید از این توجه استفاده کنید و از ابتدا به عنوان یک وبسایت مفید و فاخر برای گوگل معرفی شوید. این باعث می شود خیلی سریع در گوگل رشد کنید! همیشه ریشه هایتان را محکم فرو کنید!

 وبسایت شما تکراری است!

وبسایت هایی مانند دانلود،تفریحی و انجمن های مختلف دیگر اشباع شده اند. متاسفانه باید بگوییم در عرصه وبسایت هایی که نمونه های ایرانی بسیار موفقی دارند ، حتی با رعایت تمامی اصول حرفه ای ، رشد و افزایش بازدید وبسایت بسیار سخت و هزینه بر است. برای مثال اگر هم اکنون وبسایت دانلودی راه اندازی کنید که تمامی موارد مانند مطالب کپی نشده ، ظاهری زیبا و تیم پشتیبانی عالی ، به دلیل اینکه قبل از شما وبسایت های موفق و قدیمی زیادی بوده اند ، موفقیت شما در این عرصه همانطور که گفته شد بسیار سخت است. البته کار نشد ندارد!

 ظاهر وبسایتتان خراب است!

به کاربرانتان اهمیت دهید. آیا فضای مناسبی برای آنها آماده کرده اید؟ شما خودتان ترجیح میدهید که روزانه به رستورانی شیک و تمیز مراجعه کنید یا اینکه به رستورانی بروید که به هم ریخته و نامرتب است؟

در دنیای مجازی هم اوضاع آنچنان متفاوت با دنیای واقعی نیست. وبسایتتان نباید مملو از تبلیغات باشد. قالب وبسایت باید متناسب با موضوع وبسایت انتخاب شود و از نظر فنی مشکلی نداشته باشد. از قالب وبسایت های بزرگ ایرانی دیگر که در اینترنت منتشر شده است ، استفاده نکنید این مسئله حس خوبی را به بازدید کننده منتقل نمی کند. رنگبندی قالب ضمن اینکه بایستی متناسب با موضوع وبسایت باشد ، نباید دچار خستگی کاربر از قالب شود.

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
کد پیغام خوش آمد گویی
کد پیام خوش آمد گویی

نمونه:

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

کد در ادامه مطلب ...

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
آیا داستان Call Of Duty بعدی در آینده ای نزدیک روایت میشود؟+ویدئو HD اضافه شد
در روزهای اخیر اکتیویژن اعلام کرد در تاریخ ۱May یعنی ۵روز دیگر از بازی بعدی خود در سری ندای وظیفه رونمایی خواهد کرد.به همین مناسبت در سایت رسمی Callofduty.com صفحه ای پر از ابهام باز شده که ما از امروز سعی در کشف حقایق جالب این صفحه داریم…

آیا اکتیویژن برروی یک بازی با داستانی از آینده کار میکند؟آیا از BlackOps که در جریان جنگهای سرد روایت میشد به آینده کوچ میکنیم؟این سوالاتی است که از روز گذشته برای خیلی از طرفداران با دیدن یک ویدئو در وب سایت رسمی ندای وظیفه پدیدار شده.
اگز به وب سایت رسمی ندای وظیفه سری بزنید با چندین مانیتور روبه رو میشوید که بر روی آنها کلمه ی “Classifield” یا محرمانه خورده است .هر کدام از این مانیتور ها در روزهای آتی فعال میشوند و اطلاعاتی از ندای وظیفه ی بعدی میدهند.این ویدئو ها هم توسط گروهی به نام TACITUS ساخته میشود که هنوز مشخص نشده کار آنها دقیقا چیست…ولی تا انجا که معلوم شده این گروه روسی هستند و این تکنولوژی هم مربوط به روسیه است.


اولین ویدئویی که باز شده به آدرس یوتوبی به نام FPS Russia متصل میشود و این ویدئو در مورد یک هواپیما کوچک بدون سرنشین quadrotor drone که بر روی آن یک Machine gun متصل است توضیحاتی داده میشود.
این تکنولوژی به نمایش درآمده در این ویدئو به هیچ وجه مربوط به سالهای پیش نیست و اینطور که معلوم است در بازی این Drone ها را شاهد هستیم ولی داستان بازی در چه سالی روایت میشود ؟؟ آیا مانند MW داستانی در آینده ی نزدیک را شاهد خواهیم بود ؟

ویدئو + تصاویر در ادامه مطلب ...

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
تصاویر جدید Lost Planet 3
کپکام به تازگی تصاویر جدیدی از بازی Lost Planet 3 را به نمایش گذاشته و همین طور در کنار این تصاویر وبسایت هرچی که بخوای را هم راه اندازی کرده است. هر چند برخی از تصاویر ممکن است در مراسم Captivate به نمایش در آمده باشند ولی قطعاً خیلی هایشان هم جدید هستند. این بازی که توسط استودیوی Spark Unlimited ساخته می شود اوایل سال آینده بر روی پلی استیشن ۳، ایکس باکس ۳۶۰ و PC منتشر خواهد شد.

بقیه تصاویر در ادامه مطلب ...

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
انگشتر ساعتی
با یك تیر 2 نشان بزنید

هم انگشتر  و هم ساعت

هم بسیار شیك هم خیلی متفاوت

 

انگشتر فوق العاده زیبا

ساعت شیك و بینظیر

فقط یكبار امتحان كنید ... پشیمان نمی شوید...

زیبایی مدرن را آشكار كنید

 

قیمت : 12000 تومان

جهت سفارش كلیك كنید

تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
دانلود بازی فوق العاده و گرافیکی Gangstar Rio: City of Saints v1.0.0 HD

 

قطعا شما هیچ گاه بهتر از این ریودوژانیرو زیر قدم هایتان نداشته اید‌ !
Gangstar Rio: City of Saints نام شاهکاری دیگر از کمپانی مطرح Gameloft می باشد که با سبکی شبیه به بازی GTA شما را به مشهورترین شهر برزیل خواهد برد . در این بازی گرافیکی در نقش یک گنگستر می بایست بیش از ۶۰ ماموریتی را که به شما محول گردیده است با موفقیت به پایان رسانده و ساعت های بسیاری سرگرمی را برای خود به ارمغان بیاورید . سیاستمداران فاسد را بکشید ، از شاهدان محافظت نموده و اتومبیل ها را برای فرار از مهلکه و یافتن افرادی که قصد از بین بردن شما را دارند سرقت کنید .

 

برای مشاهده نکردن پیغام invalid license ، ابتدا گوشی را به حالت Flight Mode برده سپس اقدام به نصب و اجرای بازی کنید .

 

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
دانلود بازی فوق العادهی گرافیکی و حجیم Grand Theft Auto III v1.1

 

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
نگاه کلی : به Liberty City جایی که همه چیز از آنجا شروع شد ، خوش آمدید‌ !

 

Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station  استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
TSF Shell Theme Black(RED) v1.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر – نرم افزار TSF Shell

Theme Black یک تم زیبا و شیک می باشد که با استفاده از رنگ قرمز می تواند زیبایی خاصی به اندروید شما ببخشد . این تم که برای نرم افزار TSF Shell طراحی شده است دارای ویژگی های زیر می باشد :

- آیکن های با کیفیت که پس از نصب تم به صورت خودکار جایگزین آیکن اصلی برنامه های نصب شده شما خواهد شد
- ۶ وال پیپر HD بسیار زیبا
- فولدر های سفارشی
- امکان سفارشی کردن رنگ قلم ها

بقیه در ادامه مطلب ...

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 18 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ قبلا در پرشین بلاگ فعالیت می کرد و به دلیل مشکلات موجود در پرشین بلاگ به لوکس بلاگ منتقل شد. این وبلاگ نویسنده فعال می پذیرد، درخواست همکاری خود را در قسمت نظرات بفرستید. متاسفانه به وجود مشکلات موجود در سیستم لوکس بلاگ به زودی آدرس وبلاگ به kolahzary.mihanblog.com تغییر می کند...
آرشيو
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
شادمان کلاه زری
قاصدک روحی
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که بخوای - عمومی و آدرس kolahzary.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. توجه داشته باشید که لینک ها پس از مدتی به صفحه لینکستان> منتقل می گردد





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

بانک اطلاعات پزشکی
تجارت الکترونیک
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

آرشيو پيوندهاي روزانه

تبلیغات

CopyRight| 2012 , kolahzary.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By KolahZary | Template By: KolahZary.LoxBlog.Com