به وبلاگ هرچی که بخوای - عمومی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
لینکستان
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های جالب
عکس های سیاسی
عکس های مذهبی
عکس های خنده دار
کاریکاتور
فتوکاتور
عکس منظره
والپیپر
موزیک
موزیک جدید
موزیک طنز
موزیک ایرانی
موزیک خارجی
موزیک تیتراژ فیلم ها و کارتون ها
دانستی
دانستنی های جهان
دانستنی های جالب
ترفند
ترفند ویندوز و رجیستری
ترفند کامپیوتر
ترفند اینترنت
ورزشی
اخبار فوتبال
فروشگاه
پوشاک
کتاب
موبایل
وسایل آرایشی
محصولات جالب و سرگرمی
وبلاگ
اخبار وبلاگ
اس ام اس
اس ام اس طنز
اس ام اس سرکاری
اس ام اس عاشقانه
آموزش
آموزش رانندگی
آموزش نرم افزار های کامپیوتری
تکنولوژی
موبایل
خودرو
کامپیوتر
دانلود
دانلود فونت
دانلود نرم افزار
دانلود بازی
داستان
داستان عاشقانه
داستان طنز
داستان تاریخی
داستان مذهبی
طنز
عکس خنده دار
جوک
اخبار
اخبار عمومی
اخبار ورزشی
اخبار فناوری
اخبار سیاسی
دیگر
فال
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 87
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 298
بازدید ماه : 764
بازدید کل : 205032
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: KolahZary.LoxBlog.Com

تبلیغات

بازی فوقالعاده و معروف Angry Birds Space Premium v1.1.0

پیش نیاز :‌اندروید ۱٫۶ و بالاتر

پرندگان خشمگین این بار در فضا ، جایی که جاذبه صفر درصد است آمده اند تا تخم های خود را از خوک ها پس بگیرند . همانگونه که نسخه های ابتدایی Angry Birds با نوآوری و گیم پلی بسیار زیبای خود توانستند طرافداران بسیاری پیدا کنند اکنون نسخه فضایی یعنی Angry Birds Space نیز با یک گیم پلی متفاوت و خارق العاده آماده است شما را به خود مشغول سازد .

 

ویژگی ها :
- ۶۰ مرحله در مجاورت ستارگان
- جاذبه صفر
- پرندگان جدید
- بک گراند های زیبا

ویژگی های جدید مربوط به نسخه ۱٫۱٫۰ :
- ماه نو آمده است و خوک ها به جای ثابت ماندن در حال حرکت می باشند .
- خطاهایی که در برخی از مدل ها وجود داشت برطرف شده است .

بقیه در ادامه مطلب ...

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
Internet Download Manager 6.08 Build 8 Final
 

Internet Download Manager

بر اساس آمار های منتشر شده Internet Download Manager هم اکنون به عنوان محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود در دنیای کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد . این برنامه که گوی سبقت را از حریفان ربوده است از ویژگی های بسیاری بهره مند می باشد که از میان مهم ترین آنها می توان به شبیه ساز دانلود ( تا ۱۸ عدد ) برای افزایش سرعت دانلود ، قابلیت زمانبندی کردن دانلود فایلها ، استفاده از دسته بندی های متفاوت و قابل افزایش برای فرمت های مختلف دانلودی و همچنین محیط ساده و کاربرپسند آن اشاره نمود . از دیگر امکانات منحصر به فرد این نرم افزار می توان به قابلیت دانلود فایلهای FLV ( ویدیوی آنلاین ) اشاره نمود . با این ویژگی شما خواهید توانست هر فایل ویدیویی که در سایت های مختلف می بینید را تنها با یک کلیک بر روی کامپیوتر خود دانلود کنید.

 
دانلود در ادامه مطلب ...
]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
IKARUS mobile.security 2013 v1.1.9

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

KARUS mobile.security 2013 یک اپلیکیشن امنیتی تحت اندروید می باشد که به منظور محافظت گوشی و یا تبلت اندرویدی شما در مقابل بدافزارها ، دزدی ها و اسپم ها طراحی شده است . طراحان این نرم افزار با شناسایی کامل برنامه های مخرب اندرویدی تمامی راه های مقابله با آنها را یاد گرفته و تمامی آموخته های خود را در ساخت این برنامه که دارای محیط کاربرپسندی هم می باشد گرد آورده اند .

اسکن کردن برنامه های نصب شده و همچنین حافظه SD card ، توانایی به روز رسانی ، امکان کنترل گوشی یا تبلت به صورت ریموت برای مقابله با دزدی های احتمالی و همچنین بلاک کردن شماره های ناخواسته از دریافت اس ام اس از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشند .

دانلود در ادامه مطلب ...

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |
دانلود بازی فوق العاده و گرافیکی iGun Zombie – Premium v1.0

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

زامبی ها را با سلاح های ارتقا یافته خودتان بکشید . iGun Zombie تنها یک بازی ساده که تنها با تفنگ شلیک می کند نیست !
این یک بازی کاملا متفاوت با شبیه سازی ها بسیار زیباست که که با بیش از ۱۵۰ مرحله مختلف و تفنگ های گوناگون به شما نشان خواهد داد که یک بازی واقعی چگونه است !

ویژگی ها :

- گرافیک های بسیار زیبا با کیفیت HD
- در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ مرحله مختلف با ۲۰ تفنگ متفاوت
- امکان سفارشی کردن و آپگرید کردن تفنگ ها
- و…

دانلود در ادامه مطلب ...

]]>
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 7:45 | |

لیزر انگشتی


لیزر انگشتی Laser Finger Beams

هر آنچه در ذهن خود دارید در فضا منتشر کنید!

تکنولوژی جدید و بی نظیر در انتظار شما

با لیزر انگشتی دیگران را متحیر کنید!

این محصول جالب دارای ۴ انگشتر می باشد که به انگشتان دست شما بسته می شوند و هر کدام از آنها دارای LED با رنگ های مختلف هستند. پس از بستن انگشتر های لیزری بر دست خود فقط کافیست در تاریکی شب و یا محیط های تاریک یا نیمه تاریک دست خود را حرکت دهید تا امواجی از رنگ ها با حرکت دست شما در فضا رسم شود، همچنین می توانید نوشته ها و اشکال مورد علاقه خود را در فضا ترسیم نمایید و حیرت مشاهده کنندگان را برانگیزید.
همچنین با این محصول می توانید در مهمانی ها و مجالس هم لحظات خوشی را رقم بزنید، زیرا از انگشتر لیزری بیمز می توانید به عنوان رقص نور بر روی دیوار هم استفاده نمایید، فقط کافیست محیط شما نیمه تاریک یا تاریک باشد تا با حرکت انگشتان خود بر روی دیوار رقص نور فوق العاده زیبایی را ایجاد نمایید. 

مشخصات لیزر انگشتی :
- دارای چهار انگشتر لیزری در رنگ های قرمز، آبی، سبز و سفید
- دارای بسته بندی اورجینال وکیومی
- قابل استفاده در تمام محیط های نیمه تاریک و تاریک
- قابل استفاده برای ترسیم متن و اشکال مختلف در فضا و رقص نور بر روی دیوار
- استفاده از باطری ریز AG3 که در تمام مغازه ها و ساعت فروشی ها به راحتی یافت می شود

با آمار جهانی فروش در هر 48 ثانیه یک عدد!!



ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:لیزر,لیزر جدید,لیزر زیبا,لیزر تکنولوژی,تکنولوژی لیزر,خرید اینترنتی لیزر زیبا,خرید پستی لیزر,لیزر انگشتی,خرید اینترنتی لیزر انگشتی,لیزر انگشتی جالب,لیزر انگشتی خرید پستی,لیزر انگشتی پستی,خرید پستی لیزر انگشتی,جدید ترین لیزر انگشتی,ارزان ترین لیزر انگشتی, در ساعت 16:30 | |
چرا خنده بر هر درد بی درمان دواست

براساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه آکسفورد وقتی افراد می‌خندند درد کمتری حس می‌کنند. این احتمال وجود دارد که یک ماده شیمیایی که بر اثر این خنده در بدن ترشح می‌‌شود مانند یک مسکن طبیعی عمل می‌کند.

 

 

همچنین براساس این تحقیق، تصور می‌شود انسان‌های اولیه بر خلاف دیگر جانوران، از ته دل می خندیدند. این مسئله سبب شد اجداد ما بتوانند در گروههای قبیله ای بزرگتری زندگی کنند در حالیکه گونه‌های جانوری دیگر قادر به تشکیل چنین اجتماعات بزرگی نبوده‌اند.

به گزارش سلامتستان به نقل از بی بی سی ، در این تحقیق که در مجموعه مقالات انجمن سلطنتی بریتانیا بی منتشر شده است، برای نخستین بار آستانه درد داوطلبان مورد آزمایش قرار گرفته است.

منبع :تازه های علم


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط قاصدک روحی در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 13:2 | |
فناوری نسل جدید صفحه نمایش لمسی در دستان شماست!
 

در این پست شما را با فناوری صفحه نمایش لمسی که می‌تواند بر روی دست خود، لباس، یک دیوار و یا هر سطح دیگری عمل کند، آشنا می‌کنیم. با این فناوری شما دیگر نیازی نخواهید داشت تا گوشی خود را از جیب تان بیرون بیاورید!

جهانی را تصور کنید که در آن هر سطح به طور بالقوه می‌تواند تبدیل به صفحه نمایش لمسی برای گوشی شما شود. دستان تان، لباس‌هایتان، سطح یک دیوار و یا میز کارتان. این چشم اندازی از تکنولوژی جدید شبیه Kinect است که OmniTouch نامیده می‌شود. محققان از سیستم پوشیدنی صحبت می‌کنند که سطوح اطرافمان را به رابط کاربری چند لمسی تبدیل می‌کند.

این تکنولوژی در فضای سه بعدی کار می‌کند و هیچ نیازی به مسطح بودن سطح ندارد. به راحتی می‌توانید سطح دست تان و یا حتی تنه یک درخت را به صفحه لمسی خود تبدیل کنید.

این فن آوری از یک دوربین که بر روی شانه سوار می‌شود و یک پیکو پروژکتور که توسط محققان مایکروسافت توسعه داده شد تشکیل شده است. مطالعات کاربردی از این تکنولوژی نشان می‌دهد که عملکرد کشیدن و رها کردن (drog) و دقت تماس لمسی، دارای حساسیت متعارف چون دیگر صفحات لمسی است.

این دستگاه انعطاف پذیری‌های فراوانی دارد مثلا کاربر به آسانی می‌تواند صفحه نمایش را متناسب با نیازها و بیناییش تنظیم کند. OmniTouch خود نیز قادر به انتخاب هوشمندانه بهترین تنظیمات صفحه نمایش می‌باشد. بنابراین کاربر مجبور نیست که برای هر سطح جدید این تنظیمات را انجام دهد.

تنها جنبه ناخوشایند؛ نمونه بزرگی از دوربین و پروژکتوری است که بر روی شانه کاربر نصب می‌شود. همانند آن است که یک طوطی بزرگ بر روی شانه تان باشد. خبر خوب این که انتظار می‌رود نمونه‌هایی که در آینده ساخته می‌شوند بسیار کوچکتر و تقریبا به اندازه یک قوطی کبریت باشند.

به نظر زیباست. شما در مورد این تصاویر چه فکر می‌کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان گذارید.

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
Gmail Notifier Pro 4.1 + Portable - مدیریت ایمیل Gmail

 

Gmail Notifier Pro 4.1 همانطور که می دانید IMAP یا Internet Message Access Protocol یک پروتکل برای خواندن ایمیل می باشد که در محیط شبکه و اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. SSL یا Secure Socket Layer یک پروتکل لایه جلسه (لایه 5) در مدل OSI می باشد که برای رمزگذاری اطلاعات ارسالی بر روی اینترنت و شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. SSL در واقع از یک روش استاندارد برای رمزگذاری استفاده می کند که ترافیک بین کلاینت و سرور را رمز می کند تا کاربران دیگر نتوانند آن اطلاعات را دریافت و یا آنها را بخوانند. همانطور که مشاهده کردید این نرم افزار مدیریت جی میل ، امنیت را هم برای شما در هنگام خواندن ایمیل هایتان فراهم کرده است. از دیگر امکانات جالب Gmail Notifier می توان گفت که این نرم افزار از ایمیل های UTF 8 هم پشتیبانی به عمل می آورد. امیدواریم با دانلود این نرم افزار خواندن جی میل بتوانید نهایت استفاده را برای کنترل ایمیل خود ببرید و آسودگی را در هنگام چک کردن جی میل های خود به همراه داشته باشی . این برنامه را خود شرکت گوگل خدمات می دهید اما با آپی ایران دانلود نمی شود !

قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro 4.1 :

یک مطلع ساز حرفه ای Gmail
چک کردن اکانت های جی میل از جمله Google Apps برای ایمیل جدید
پشتیبانی از پروتکل های Atom و IMAP برای ایمیل
دارای تم های قابل تغییر و امکان انجام تنظیمات شخصی
امکان خواندن، نوشتن، پاسخ، پیش نمایش و ذخیره کردن فایل های ضمیمه، مارک کردن به عنوان ایمیل خوانده شده و یا پاک کردن ایمیل بدون نیاز به مرورگر وب
پشتیبانی از Google Contacts
ادغام شده با تقویم گوگل (Google Calendar) به منظور نمایش یادآوری ها و رویدادها
دریافت اطلاعات و اخبار از Google News و Google Reader
پشتیبانی از RSS/Atom feeds
امکان Sign In خودکار
اعمال تنظیمات به همراه کاربردی آسان
تعریف زمانبندی برای بررسی و نمایش پست الکترونیکی و اطلاعیه ها
آپدیت خودکار
مدیریت امنیت اکانت ها و ارتباطات
پشتیبانی از چند زبان متفاوت

توضیحات :

هنگام رجیستر کردن دسترسی به اینترنت رو قطع کنید.

دانلود با لينك مستقيم با حجم 5 مگابايت به همراه keygen

لینک کمکی ( Mirror )

نسخه بدون نياز به نصب ( Portable )

پسورد فایل فشرده : soft98.ir

منبع : soft98.ir

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
نمایی نزدیک از گوشی هوشمند ۴۱ مگاپیکسل نوکیا
 

همان طور که همه شما می‌دانید نوکیا ۸۰۸ PureView  که به تازگی در کنگره جهانی موبایل معرفی شده، دوربینی با حسگر ۴۱ مگاپیکسل، اپتیک کارل‌زایس و فناوری pixel oversampling دارد.

برای اینکه نگاه نزدیک‌تری به این اَبَرموبایل دوربین‌دار بیاندازید، تصاویری از این گوشی در اختیار شما می‌گذاریم که در استودیو و زیر نورافکن گرفته شده است.

Oversampling به این معنی است که در تصاویری با اندازه معمولی (۵ مگاپیکسل) دوربین می‌تواند تا ۷ پیکسل را در یک پیکسل ناب یا Pure ترکیب کند و نویزهایی که در هر گوشی موبایلی می‌توان یافت را حذف کند. بنابراین شما می‌توانید بدون از دست رفتن جزییات تا ۳ برابر بزرگنمایی کنید.

نوکیا ۸۰۸ PureView اولین محصولی است که امکان فیلم‌برداری بدون اعوجاج و افت کیفیت تصویر را به همراه صدایی ماورای توانایی شنوایی انسان فراهم می‌کند. در نتیجه، شما می‌توانید صدایی شبیه کیفیت صدای سی‌دی حتی در بدترین محیط‌ها ضبط کنید.

افزون بر این، PureView صدای فراگیر با کیفیت بالای  Dolby Digital Plus 5.1-channel دارد که در تلویزیون‌های اچ‌دی و سیستم‌های سینمای خانگی پخش می‌شود. با فناوری دالبی هدفون که در این گوشی قرار داده شده شما تجربه صدای فراگیر ۵٫۱ به طور شخصی را داشته باشید.

البته این گوشی یک گوشی هوشمند بسیار خوب است که پردازنده ۱٫۳ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی یا پشتیبانی از کارت حافظه ۳۲ گیگابایت برای ذخیره همه تصاویر و ویدیوها دارد.

به نظر زیباست. شما در مورد این تصاویر چه فکر می‌کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان گذارید.

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
Connectify Pro 3.3 - اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ
 

نرم افزار Connectify Pro 3.3 ابزاری ساده و قدرتمند برای اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ با موبایل ، لپ تاپ و دستگاههای دیگر می باشد که می توانید از قابلیت وایرلس لپ تاپ استفاده کرده و آن را تبدیل به یک روتر برای اشتراک گذاری اینترنت بین دستگاههای دیگری که امکان دریافت و استفاده از اینترنت وایرلس را دارند نمایید.

Connectify Pro 3.3 نرم افزاری است که توسط آن می توانید لپ تاپ خود را تبدیل به مودم وای فای نمایید. امروزه داشتن یک ارتباط وای فای در همه حال ضروری است و داشتن آن زمانی بیشتر احساس میشود که شما از یک گوشی یا تبلت نیز استفاده نمایید.  اما هر از گاهی در مکانی قرار میگیریم که تنها یک سیم ethernet بیشتر وجود ندارد و حالا اگر بخواهیم آن را با موبایل یا حتی دوستان خود استفاده کنیم دچار مشکل خواهیم شد. همچنین ممکن است فاصله شما تا مودم وای فای بسیار دور باشد. شما می توانید با ایجاد یک وای فای دیگر در آن محل میزان آنتن دهی آن را دو برابر کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Connectify Pro 3.3 :

دسترسی از هر نقطه ای
اشتراک اینترنت به صورت شبکه های دیگر wi-fi
نمایش کامپیوتر و دستگاه های متصل
کنترل های فایروال ساده
اشتراک Wi-Fi به صورت شبکه های 3g/4g
انتقال فایل به صورت drag and drop
سرویس اسکن دیسکاوری
قابلیت تنظیم کامل SSID
قابلیت تکرار
انتخاب اتوماتیک اینترنت

دانلود با لينك مستقيم با حجم 6 مگابايت به همراه سریال

لینک کمکی ( Mirror )

پسورد فایل فشرده : soft98.ir

منبع : soft98.ir

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 18 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ قبلا در پرشین بلاگ فعالیت می کرد و به دلیل مشکلات موجود در پرشین بلاگ به لوکس بلاگ منتقل شد. این وبلاگ نویسنده فعال می پذیرد، درخواست همکاری خود را در قسمت نظرات بفرستید. متاسفانه به وجود مشکلات موجود در سیستم لوکس بلاگ به زودی آدرس وبلاگ به kolahzary.mihanblog.com تغییر می کند...
آرشيو
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
شادمان کلاه زری
قاصدک روحی
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که بخوای - عمومی و آدرس kolahzary.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. توجه داشته باشید که لینک ها پس از مدتی به صفحه لینکستان> منتقل می گردد





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

بانک اطلاعات پزشکی
تجارت الکترونیک
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه

تبلیغات

CopyRight| 2012 , kolahzary.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By KolahZary | Template By: KolahZary.LoxBlog.Com