به وبلاگ هرچی که بخوای - عمومی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
لینکستان
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های جالب
عکس های سیاسی
عکس های مذهبی
عکس های خنده دار
کاریکاتور
فتوکاتور
عکس منظره
والپیپر
موزیک
موزیک جدید
موزیک طنز
موزیک ایرانی
موزیک خارجی
موزیک تیتراژ فیلم ها و کارتون ها
دانستی
دانستنی های جهان
دانستنی های جالب
ترفند
ترفند ویندوز و رجیستری
ترفند کامپیوتر
ترفند اینترنت
ورزشی
اخبار فوتبال
فروشگاه
پوشاک
کتاب
موبایل
وسایل آرایشی
محصولات جالب و سرگرمی
وبلاگ
اخبار وبلاگ
اس ام اس
اس ام اس طنز
اس ام اس سرکاری
اس ام اس عاشقانه
آموزش
آموزش رانندگی
آموزش نرم افزار های کامپیوتری
تکنولوژی
موبایل
خودرو
کامپیوتر
دانلود
دانلود فونت
دانلود نرم افزار
دانلود بازی
داستان
داستان عاشقانه
داستان طنز
داستان تاریخی
داستان مذهبی
طنز
عکس خنده دار
جوک
اخبار
اخبار عمومی
اخبار ورزشی
اخبار فناوری
اخبار سیاسی
دیگر
فال
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 1257
بازدید کل : 204272
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: KolahZary.LoxBlog.Com

تبلیغات

معرفی کوچکترین لپ تاپ جهان
 

وایو”کیو” کوچکترین لپ تاپ جهان است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از جهان نیوز،مقامات سونی مدعی شده اند که در این نمونه مینیاتوری تراشه corei9، در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت هارد را گنجانده اند!

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
آموزش بوت و نصب سیستم‌عامل‌های متفاوت روی یک کامپیوتر با استفاده از فلش‌مموری
 

یکی از راه‌های بسیار مناسب برای نصب سیستم‌عامل‌های مختلف برروی کامپیوتر، استفاده از حافظه‌های جانبی مانند فلش‌مموری‌ها می‌باشد.

اما چگونه می‌توان به وسیله یک فلش‌مموری، کامپیوتر را بوت کرد؟ اگر کلیه محتویات دیسک نصب ویندوز 7 یا هر سیستم‌عامل دیگری را در داخل یک فلش‌مموری کپی کنید، باز هم نمی‌توانید از این فلش‌مموری برای نصب سیستم‌عامل برروی کامپیوتری که سیستم‌عامل ندارد، استفاده کنید. برنامه‌های متفاوتی به منظور ساخت یک فلش درایو قابل بوت برای نصب سیستم‌عامل‌های متفاوت وجود دارند. اما امروز تصمیم داریم به کمک برنامه YUMI، نحوه ساخت یک فلش درایو با قابلیت بوت چند سیستم‌عامل را برایتان شرح دهیم.

احتمالا تا به حال به این فکر افتاده‌اید که سیستم‌عامل ویندوز 7 یا 8 را به کمک یک فلش‌مموری بر روی کامپیوتر خود نصب کنید یا حتی آن را از روی فلش‌مموری اجرا کنید. برای انجام هر کدام از این کارها به یک فلش‌ جداگانه احتیاج خواهید داشت. اما ما قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم، که با استفاده از یک فلش مموری بتوانید قابلیت بوت چند سیستم‌عامل را تجربه کنید. در حقیقت این برنامه نوعی بوت چندگانه Multi Boot است. با YUMI ابتدا فلش شما تبدیل به یک فلش Bootable شده و سپس بسته به حجم فلش (2 ، 4 ، 8 و ... گیگ) می‌توانید انواع و اقسام نرم‌افزارهای قابل بوت مانند Clean-Up tools را بر روی آن بریزید. علاوه بر اینها، YUMI می تواند دیسک قابل بوت شما را مجهز به منوی ساده ای کند که هر بار که خواستید مجددا ویندوز نصب کنید، از این منو استفاده کنید. اگر یکی از اعضای خانواده شما هر چند روز یکبار کامپیوتر خود را دستکاری کرده و از شما درخواست می کند برای او ویندوز بریزید، می توانید از این راه استفاده کنید و یک دیسک  یا فلش مموری نصب آسان ویندوز که مجهز به منو هم باشد، برای او تهیه کنید.

بعد از معرفی YUMI، سراغ نحوه ساخت یک فلش درایو با قابلیت بوت چندگانه به کمک این برنامه دوست داشتنی می‌رویم.

قدم اول

فلش‌مموری که تصمیم دارید برای این کار انتخاب کنید را به رایانه متصل کنید.


قدم دوم

برنامه YUMI را از  اینجا دانلود کرده و آن را اجرا کنید. برنامه نیازی به نصب ندارد و Portable است.

http://www.pendrivelinux.com/yumi-multiboot-usb-creator

برنامه قبل از اجرا از شما می‌خواهد که شرایط برنامه را قبول کرده و سپس اجرا می‌شود. محیط برنامه بسیار ساده و کاربردی می‌باشد. فقط لازم است نام درایو فلش‌مموری -در Step1- و نوع سیستم‌عامل یا برنامه‌ای که تصمیم دارید بر روی فلش ریخته شود -در Step 2- را انتخاب کنید. البته قبل از انجام عملیات بهتر است از اطلاعات مموری خود بک‌آپ گرفته و سپس درYumi گزینه فرمت فلش‌مموری را انتخاب کنید.

قدم سوم

اگر گزینه ی مورد نظر شما در جدول نبود. گزینه ی Try an Unlisted ISO رو انتخاب کنید. پس از آن گزینه Download The ISO را برگزینید و فایل ISO مورد نظر خود را از لینک هایی که YUMI در اختیارتان قرار می دهد، دانلود کنید. اگر فایل ایزو را در هارد سیستم دارید آن را انتخاب کرده و در نهایت بر روی آیکن Create کلیک کنید. اگر تمایل به دانلود این فایل ها ندارید، برای ساخت فایل ISO می توانید از برنامه های Nero یا Power ISO استفاده کنید.

بعد از اتمام این مرحله و ریخته شدن فایل ایزوی سیستم عامل اول بر روی فلش، Yumi از شما خواهد پرسید که آیا تصمیم دارید برنامه یا سیستم‌عامل دیگری را به فلش اضافه کنید. اگر مایل به انجام آن هستید فقط لازم است مراحل قبل را با یک فایل ایزوی دیگر تکرار کنید فقط حواستان به این باشد که تیک گزینه فرمت فلش را بردارید تا فلش شما دوباره فرمت نشود.

قدم چهارم

کامپیوتر خود را ری‌استارت کنید و با زدن دکمه Delete منوی مربوط به BIOS Booting را برروی USB Device Boot From تنظیم کنید. زمانیکه کامپیوتر برای شروع به کار بالا می‌آید، Yumi تمامی برنامه‌ها و سیستم‌عامل‌هایی که بر روی فلش‌مموری ذخیره کرده‌اید را برایتان لیست می‌کند تا بتوانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

بدین ترتیب می‌توانید یک فلش‌مموری با گنجایش بالا تهیه کرده و برنامه‌ها و سیستم‌عامل‌های مورد نیازتان را بر روی آن ریخته و بنا بر نیازتان از هر یک از آنها استفاده کنید و به راحتی به منو های قبلی باز گردید.

نظرتان در مورد YUMI چیست؟ آیا آن را مفید یافتید؟ در بخش نظرات آن را با ما در میان بگذارید.

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
اجرای برنامه ها و بازی آندروییدی بر روی کامپیوتر شما با نرم افزار Bluestacks

 

اگر از جمله علاقه مندان به امتحان کردن و استفاده از برنامه های آندروییدی هستید اما تلفن یا تبلت مجهز به سیستم عامل آندروید در اختیارتان نیست، چرا آنها را بر روی کامپیوتر خود اجرا نمی کنید؟!

به گزارش پایگاه خبری فناوری طالاعات برسام و به نقل از گویا آی تی، Bluestacks ابزار خوبی است که اجازه انجام چنین کاری را به شما می دهد. این ابزار قادر به اجرا نمودن برنامه های آندروییدی از طریق ویندوز بوده و از این پس برنامه های آندروید را می توانید روی دسکتاپ کامپیوتر خود ببینید و امکان کار با برنامه های مورد علاقه خود را خواهید یافت.

این سخن به این معنیست که شما می توانید میان پنجره برنامه های باز شده آندرویید و تحت ویندوز سوئیچ کرده و همزمان از برنامه های در گردش درست مانند یک نرم افزار ویندوزی استفاده نمائید!

پس از نصب، Bluestacks  یک لیست یا tray برنامه ها را در سمت راست دسکتاپ رایانه شما نشان می دهد که به وسیله آن تنها کافیست روی برنامه های نصب شده خود کلیک کنید تا اجرا گردند.

این ابزار به همراه خود ۱۰ برنامه آندروییدی از پیش نصب شده دارد، هر چند شما به راحتی می توانید مشترک سرویس Bluestacks شده و برنامه ها بیشتری را از طریق این کانال دانلود نمائید.

همچنین شما می توانید به طریق بی سیم برنامه های نصب شده بر روی گوشی آندروید  خود  را به کامپیوتر ارسال کرده و حتی همگام سازی را انجام دهید و این از طریق ویژگی اتصال ابری Bluestacks  امکان پذیر است.

در اختیار داشتن Bluestacks می تواند  روی روش تعامل شما به عنوان کاربر با گوشی و کامپیوتر خود تائیر شگفت انگیزی بر جای گذارد.

آنچه پیش از این روی گوشی خود یا دوستان می دیدید از این پس بر روی کامپیوتر و پیش رویتان است، که این بدان معنی است که می توانید از برنامه ای که روی  دسکتاپ در حال نمایش است درست مثل زمانی که روی تلفن همراه خود با آن کار می کردید تعامل داشته و از امکاناتش بهره بگیرید.

علاوه بر این، قابلیت همگام سازی برنامه به شما این اجازه را می دهد تا از برنامه ها و اطلاعات ذخیره شده درون آن روی گوشی بتوانید روی رایانه خود پشتیبان بگیرید.

کار با ابزارBluestacks  احساس خوشایندی داشته و دستورات بدون هیچ تاخیر اجرا می شوند. با این حال، گاهی فقدان استفاده از ویژگی های چند لمسی برنامه ها که استفاده از آن ها روی گوشی های تلفن همراه برای کاربر لذت بخش است روی رایانه احساس می شود. خبر خوب این است که.

Bluestacks  هم اکنون به صورت رایگان در دسترس است، ولی به زودی یک نسخه پولی و با امکانات بهتر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ویژگی ها:

اجرای برنامه ها و  بازی آندروییدی بر روی کامپیوتر شما.

همگام سازی برنامه های از روی گوشی آندروید به کامپیوتر.

گنجانده شدن ۱۰ اپلیکیشن آندروید که پس از نصب برنامه بلافاصله قابل استفاده می باشد.

نسخه های رایگان به کاربر اجازه ذخیره و استفاده از حداکثر ۲۶ برنامه را می دهد.

قابلیت اجرا بر روی ویندوز ۷ و ویندوز ویستا.

نسخه ویژه مک نیز بزودی منتشر می گردد!

برای دانلود و استفاده از این ابزار سری به آدرس زیر بزنید:

دانلود

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
روشی سریع برای پیدا کردن پوشه یک افزونه خاص در پروفایل فایرفاکس

گاهی به هر دلیل نیاز است که به پوشه افزونه نصب شده بر روی مرورگر فایرفاکس دسترسی داشته باشید اما در صورتی که در پوشه پروفایل فایرفاکس خود به پوشه extensions مراجعه کنید به جای اسامی افزونه‌های نصب شده بر روی مرورگر خود با عنوان‌هایی ترکیب شده از حروف و اعداد روبرو خواهید داشت و خبری از عنوان افزونه نیست. در این ترفند به معرفی روشی سریع برای پیدا کردن پوشه یک افزونه خاص در پروفایل فایرفاکس خواهیم پرداخت.


ابتدا وارد مرورگر فایرفاکس شوید.
اکنون (در نوار آدرس مرورگر عبارت about:support را وارد نموده و Enter بزنید.
در صفحه باز شده و در قسمت Extensions می‌توانید کد ID مربوط به هر کدام از افزونه های نصب شده‌تان را مشاهده کنید.
اکنون بایستی وارد پوشه پروفایل فایرفاکس شوید. بدین منظور ابتدا وارد پوشه زیر شوید:

C:UsersUsernameAppDataRoamingMozillaFirefoxProfiles

اگر از ویندوز XP استفاده می‌کنید بایستی به این مسیر بروید:

C:Documents and SettingsUsernameApplication DataMozillaFirefoxProfiles

دقت کنید در مسیر بالا درایو C به عنوان درایوی که ویندوز در آن نصب شده، فرض شده است. همچنین منظور از Username نام کاربری شما در ویندوز است.
پس از ورود به این پوشه، پوشه دیگری که به default. ختم می‏‌شود به چشم می‌‏خورد. این نام می‏‌تواند چیزی شبیه به ij44zlfo.default باشد (تعداد این پوشه بستگی به تعداد پروفایل‌‏های شما در فایرفاکس دارد). وارد این پوشه شوید.
در درون این پوشه نیز تعداد پوشه دیگر مشاهده می‏‌کنید. اکنون وارد پوشه extensions شوید.
در اینجا با توجه به ID بدست آمده برای افزونه مورد نظر می‌توانید پوشه مربوطه را پیدا کنید و وارد آن شوید.

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
آموزش نصب بازی و نرم افزار در سیستم عامل بادا

سیستم عامل بادا یکی از سیستم عامل هایی است که با وجود اینکه نفس های اولش را در دنیای سیستم عامل ها می کشد،اما بسیار قدرتمند عمل کرده است که سامسونگ آن را توسعه می دهد.به همین دلیل اپلیکیشن هایی موجود است،کمی نصب آنها بر روی بادا مشکل است.به همین دلیل امروز با آموزش اسپوفین،(نصب) بازی و نرم افزارها در سیستم عامل بادا نسخه های ۱٫۲ به پایین در خدمت شما هستیم وامیدواریم بتوانید به راحتی از این روش استفاده کنید.

اول از همه ،باید شما این ۳ فایل رو دانلود کنید.چون فقط از طریق این سه فایل می توانید برنامه و بازیهای رایگانی را که در اختیار دارید رو نصب کنید.

فایل اول   WampServer22a       دانلود

فایل دوم                                دانلود

فایل سوم  Hosts & Htaccess     دانلود

بعد از دانلود ۳ فایل بالا برنامه  wampserver2.2c-x32 رو نصب کنید ( در همون مسیر پیش فرض یعنی C:wampwww نصب کنید ) و بعد از نصب , فایل .htaccess را در پوشه  C:wampwwwکپی کنید .
۱-فایل زیپ برنامه یا بازی مورد نظر خود را که میخواهید نصب بکنید رو به پوشه C:wampwwwانتقال بدهید.
در MyComputer گزینه Organize (بالا سمت چپ , زیر فلشهای  Back وForward   (را زده بعد گزینه Folder and Search  Option و از قسمت Wiew تیک قسمت  Hide extention for known types را بردارید بعد ok را زده تا فرمت فایل ها مشخص شود به سراغ فایل مورد نظر خود همون فایل زیپ رفته و فرمت .zip را به .oap تغیر بدهید . فایل .htaccess را با Notpad باز کنید ۲ اسم به نامFILENAME.oap وجود دارد به جای انها اسم فایل مورد نظر خود را جایگزین کنید اگر اسم فایلتون بین حروفش از این کلمات بود (-,_, یا خط فاصله یا چیزهای دیگه) پاکش کنید مانند Homerun-Battle_3D v1.2.1.oap رو به HomerunBattle3Dv1.2.1.oap تبدیل کنید بعد توی .htaccess کپی کنید و اون رو Save کنید.

۲- حالا میریم سراغ فایل hosts که دانلود کرده بودید این فایل رو به پوشهC:WINDOWSsystem32driversetc انقال بدهید حتما باید مثل شکل باشد محتویات فایل اگه به این صورت نبود اون رو تغیر بدید طبق شکل.

۳ – حالا میریم سر قسمت اخر , برنامه wampserver2.2c-x32 را اجرا کنید بعد از اجرا کنار ساعت درtaskbar میرود منتظر بمانید تا رنگ ان سبز شود بعد روی ایکن ان یک کلیک چپ کرده از گزینهApache گزینه apache modules رو انتخاب کنید و تیک rewrite_module رو بزنید دیگه همه چیز تموم شد روی گزینه Online در برنامه کلیک کنید تمام.

حالا Kies رو باز کنید و یک برنامه رایگان کم حجم نصب کنید بعد از نصب خواهید دید که فایل شما هم با اون نصب شده یکبار زبان گوشیتون رو عوض کنید و فایلی رو که دانلود کرده بودید همون فایل کم حجم رو پاک کنید و از اجرای بازی مورد نظر خود لذت ببرید.
نکته :
۱- در نصب کردن بازی یا نرمافزارهای دیگه لازم نیست همه این کارها رو دوباره انجام بدهید فقط قسمت ۱ و از قسمت ۳ فقط اجرای wampserver2.2c-x32 و کلیک روی گزینه Online لازمه.
۲ – این روش فقط روی فریمورهای بادا ۱٫۲ به پایین اجرا میشود برای بادا ۲ هنوز روشی نیومده .
۳ – اولین کاری که باید یادتون باشه اینه که Kies باز نباشه بعد از این که گزینه Online رو زدید Kiesرو باز کنید.
۴ – آی پی ایرانی ها در Kies مسدود شده و باید با یک آی پی غیر از ایران به Kies وصل بشید تا بتونید از Kies دانلود کنید و چیزی نصب کنید.

منبع : مهدی شیرازی    soft98.ir

لینک دانلود بازی Real foot ball 2010 با گزارش عادل فردوسی پور برای سیستم عامل بادای سامسونگ

 

دانلود

 

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
لپ تاپ های Samsung Series 7 Game 3D

طی سال های گذشته لپ تاپ های زیادی به بازار آمدند، در کنار آنها PC ها با قطعات فوق العاده هم نقش گرفتند. اما لذت همیشه در یک چیز تازه خلاصه می شود، و این چیز لپ تاپ های جدید سری گیم سامسونگ می باشند که دارای صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچ ۳بعدی است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام، خود دستگاه از لحاظ زیبایی و سخت افزاری بهترین لپ تاپ گیم است که تا به حال به چشم دیده شده است. بدنه آن از رنگ متال مشکی به همراه محافظ پلاستیکی با کیفیت عالی طراحی شده است، کیبورد و تاچ پد هم از لحاظ کیفی رده اول را به خود اختصاص می دهد. بدنه مشکی براق آن دارای لوگو سامسونگ می باشد که وقتی لپ تاپ روشن می شود، لوگو براق می شود. در قسمت راست کیبورد یک ایده جدید بکار رفته شده است، یک Scroll که در واقع لپ تاپ را در Mode های مختلف قرار می دهد:

سبز- در این حالت لپ تاپ به eco mode می رود، در این مد سیستم بر روی حداقل سخت افزار کار می کند و چراغ کیبرود هم خاموش می شود، می شود گفت این حالت برای جلوگیری از مصرف بی رویه باطری طراحی شده است.

کتابخانه- سیستم را در حالی Medium قرار می دهد یعنی ۵۰% سخت افزار مورد استفاده قرار می گیرذ. اما باز هم چراغ کیبورد خاموش است.

عملکرد- در این مد چراغ صفحه نمایش روشن می شود، و سیستم در حال کامل از تمام قدرت سخت افزاری استفاده می کند که این مد برای بازی کردن طراحی شده است.

کلید آبی که در عکس زیر می بینید، کلید Power این لپ تاپ است و چراغ آبی رنگ میزان صدا را نمایش می دهد. البته باید بیان کنیم که در صورت تغییر مد به عملکرد( مد بازی) صدا و انیمیشن هم تغییر پیدا می کند.

از لحاظ پورت می شود گفت که نمونه ندارد. این لپ تاپ گیم دارای پورت های VGA,HDMI,Display Port,Headphone,Microphone به همراه دو USB 2.0 و دو USB 3.0 و از همه مهمتر ۷×۱ card reader و Gigabit Ethernet Socket می باشد.

اگر بخواهیم از لحاظ سخت افزاری به آن نگاه کنیم، این لپ تاپ دارای پردازشگر Core i7 با قدرت هسته ۲٫۲Ghz از تکنولوژی ۲۶۷۰QM می باشد، حافظه این لپ تاپ ۸GB 1333MHz DDR3  به همراه ۲ پورت اضافی DIMM می باشد. از لحاظ گرافیکی هم بهترین را در آن به کار برده اند. این لپ تاپ با گرافیک فوق العاده AMD Radeon HD 6970M به همراه ۲GB DDR5 عملکرد باورنکردنی به اجرا درآورده است. هارد این لپ تاپ ۷۵۰GB و دارای Blu-Ray دیسک می باشد. با این قطعات فوق العاده بعلاوه bluetooth 3 و Wifi 300Mbps دست تمام لپ تاپ های گیم را از پشت بسته است.

نور صفحه نمایش به خودی خود به حداکثر شفافیت تنظیم شده است. البته نور صفحه نمایش در مواقع کار با ۳D کم و زیاد (اتوماتیک) میشود.

توقع نداشته باشید که تمام بازی های ۳D بر روی این لپ تاپ اجرا شود، به طور مثال بازی مثل Battefield 3 هنوز آپدیت رسمی به آن تعلق نگرفته اشت، اما بازی های مثل Modern Warfare 3 و Call of Duty Black Ops به راحتی قابل اجراست.  همچنین باید مد نظر داشته باشید که با بازی کردن در حالت ۳D از کیفیت تصویر کاسته می شود.

در حالت عادی بازی کردن با استفاده از عینک ۳D بسیار راحت و کم وزن است، عینک های این لپ تاپ به راحتی از طریق USB شارژ می شوند و مشکل باطری ندارند، تاثیر سیاهی حاصل از استفاده از عینک ۳D دید شما را برای تصاویر دور می کاهد، اما جذابیت ۳D آنقدر بالاست که چنین مشکلاتی را اصلا حس نخواهید کرد.

کیفیت صدا هم بسیار عالی است.  این لپ تاپ از  ۲ اسپیکر ۲W به همراه Subwoofer تشکیل شده است که میشه گفت بهترین اسپیکری است که تا به حال بر روی لپ تاپ دیده شده است.

خبر بد اینجاست که عمر باطری این لپ تاپ مثل تمامی لپ تاپ های گیم دیگر به صورت زیر است:

در حالت بازی (مد گیم) : ۱ ساعت

در حالت Standby (نور صفحه نمایش بالا): ۴ ساعت ۳۰ دقیقه

اگر به دنبال لپ تاپ گیم هستید مخصوصا بازی خورها و یا اینکه می خواهید از تکنولوژی ۳D بهرمند شوید این لپ تاپ بهترین انتخاب شما خواهد بود.

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, در ساعت 0:3 | |
جدید ترین محصولات مسبی
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:مسبی,همکاری در فروش مسبی,پورسانت,پول,خرید پستی,خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی مسبی,همکاری در فروش مسبی,جدید ترین محصولات مسبی, در ساعت 23:37 | |
10 تکنولوژی برتر هفته دوم فروردین ماه 1390

دسکتاپ سه بعدی شفاف

به تازگی دانشمندان دانشگاه MIT دسکتاپ سه بعدی شفافی را طراحی کرده اند که تصاویر سه بعدی مانند پنجره های ویندوز در فضایی بین نمایشگر و صفحه ورودی پشت آن در فضا به صورت سه بعدی معلق هستند و کاربر می تواند با دست خود با آن ارتباط برقرار کند.

لطفا به ادامه مطلب بروید ...


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:تکنولوژی برتر,10 تکنولوژی برتر,10 تکنولوژی برتر هفته دوم فروردین ماه 1390,تکنولوژی های برتر هفته,تکنولوژی های برتر روز,تکنولوژی های برتر سال,جدید ترین تکنولوژی,فناوری های جدید,فناوری برتر هفته,جدید ترین ماشین,جدید ترین کامپیوتر, در ساعت 21:43 | |
ده تکنولوژی برتر هفته اول فروردین ماه 1390

6- طرح لمبورگینی Ferruccio

ماشین های اسپورت لمبورگینی همواره به علت طراحی جذاب و متفاوت مورد توجه همگان بوده و آخرین مدل آن یعنی Lamborghini Aventador که آن را برایتان معرفی کرده ایم نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما مارک هاسلر قدم را فراتر گذاشته و یک طرح متفاوت برای لمبورگینی آینده ارائه داده است که شاید بیشتر به ماشین های موجود در فیلم های علمی تخیلی شبیه باشد.

بقیه در ادامه مطلب

لطفا به ادامه مطلب بروید ...

 


ادامه مطلب
[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:تکنولوژی برتر,10 تکنولوژی برتر,10 تکنولوژی برتر هفته دوم فروردین ماه 1390,تکنولوژی های برتر هفته,تکنولوژی های برتر روز,تکنولوژی های برتر سال,جدید ترین تکنولوژی,فناوری های جدید,فناوری برتر هفته,جدید ترین ماشین,جدید ترین کامپیوتر, در ساعت 21:18 | |
خصوصیات متولدین ماههای مختلف سال

- فروردین
- سمبل: قوچ
- عنصر: آتش
- سیاره: مریخ
- عضو آسیب پذیر: سر
- روز اقبال: سه شنبه
- سنگ خوش یمن: الماس
- رنگ: قرمز
فروردینی ها در پی عشق آتشین و پر شورترین عشق ممکن اند. او خود به خود جنس مخالف را جذب می کند. لذتهای جسمانی برای او بسیار اهمیت دارد و گاه احساس مالکیت شدیدی نسبت به معشوق خود را دارد.

2- اردیبهشت
- سمبل: گاو نر
- عنصر: خاک
- سیاره: ناهید 
- عضو آسیب پذیر: گردن
- روز اقبال: جمعه
- اعداد شانس: 4 و 6
- سنگ خوش یمن: زمرد سبز
- رنگ: آبی روشن
- گل: خشخاش
- حیوان: گاو
جذاب است و عشقش تا حدی نفسانی.ب رای او عشق اهمیت زیادی دارد و اگر عاشق شود، عاشقی فداکار خواهد بود. معمولاً صبر میکند. ابتدا طرف مقابل تعهد خود را ثابت کند و سپس خود را در این تعهد شریک میکند.

3- خرداد
- سمبل: دو قلوها
- عنصر: هوا
- سیاره: عطارد
- عضو آسیب پذیر: دست و شانه
- روز اقبال: چهارشنبه
- اعداد شانس: 5 و 9
- سنگ خوش یمن: عقیق
- رنگ: زرد
- گل: زنبق
- حیوان: پروانه
چه راحت میتوان عاشق او شد. جذابیت و شیرینی کلام او به خوبی بر این مدعاست. او عاشق شادی و خوش بودن است و اگر نتوانید او را شاد کنید، جذابیت خود را از دست می دهید.

4- تیر
- سمبل: خرچنگ
- عنصر: آب
- سیاره: ماه
- عضو آسیب پذیر: سینه و شکم
- روز اقبال: دوشنبه
- اعداد شانس: 3 و 7
- سنگ خوش یمن: مروارید
- رنگ: نقره ای
- حیوان: حیوانات صدفدار
او مانند سیاره خود - ماه - در حال تغییر است. اگر به او اطمینان کامل نداشته باشی، هرگز رابطه عاشقانه با او نخواهید داشت. او از عشق ورزیدن لذت می برد و در عوض می خواهد آن را دریافت کند.

5- مرداد
- سمبل: شیر 
- عنصر: آتش 
- سیاره: خورشید 
- عضو آسیب پذیر: قلب و پشت بدن
- روز اقبال: یکشنبه
- اعداد شانس: 8 و 9
- سنگ خوش یمن: یاقوت
- رنگ: زرد
- گل: آفتابگردان
- حیوان: گربه سانان 
عاشق عاشق شدن است و معشوق خود را غرق هدایای خود می کند. تلاش می کند تا رابطه عاشقانه بی نقصی را خلق کند.

6- شهریور
- سمبل: باکره 
- عنصر: خاک 
- سیاره: عطارد 
- عضو آسیب پذیر: سیستم عصبی 
- روز اقبال: چهارشنبه 
- اعداد شانس: 3 و 5
- سنگ خوش یمن: یاقوت کبود
- رنگ: سبز 
- گل: بنفشه 
- حیوان: سگ کوچک - گربه
می تواند چنان تودار باشد که به نظر برسد که از برخورد با دیگران منع شده ولی آنگاه که به عشق واقعی خود دست پیدا کند، دیگر این ویژگی او را نخواهید دید. برای چنین انسان فداکار و مهربان، تحمل سختی بسیار با ارزش است. او به آسانی در عشق گول نمی خورد چون می داند در پی چیست.

7- مهر
- سمبل: ترازو 
- عنصر: هوا 
- سیاره: ونوس 
- عضو آسیب پذیر: کمر و کلیه ها
- روز اقبال: جمعه 
- اعداد شانس: 6 و 9
- سنگ خوش یمن: الماس 
- رنگ: آبی و بنفش
- گل: سرخ
- حیوان: خزندگان
او می تواند دوست خوب و میزبانی عالی باشد. او در سیاست دومی ندارد.

8- آبان
- سمبل: عقرب
- عنصر: آب
- سیاره: پلوتون
- روز اقبال: سه شنبه
- اعداد شانس: 2 و 4
- سنگ خوش یمن: یاقوت زرد
- رنگ: قرمز
- حیوان: حشرات
مرموز است ولی میتواند عاشق باشد. از حمایت دیگران لذت می برد. او می تواند حسود و تودار باشد. با کسی که حس کند قابل اطمینان است، کنار می آید.

9- آذر
- سمبل: کمان دار
- عنصر: آتش
- سیاره: ژوپیتر
- عضو آسیب پذیر: کبد
- روز اقبال: پنج شنبه
- اعداد شانس: 5 و 7
- سنگ خوش یمن: فیروزه
- رنگ: ارغوانی
- گل: نرگس
- حیوان: اسب
اگر شخص مورد علاقه اش را پیدا کند، وفادار است. مشکل اینجاست که خواسته اش را بیان نمی کند و صبر میکند تا خودتان حدس بزنید.

10- دی
- سمبل: بز
- عنصر سمبل: بز
- عنصر: خاک
- سیاره: زحل
- عضو آسیب پذیر: زانو - استخوان
- روز اقبال: شنبه
- اعداد شانس: 8 و 9
- سنگ خوش یمن: عقیق رنگارنگ
- رنگ: سیاه و قهوه ای
عجله ای در عشق ندارد. نه به سرعت عاشق می شود، نه به سادگی راز دل خود را می گوید. او همواره در حرکت است ولی نمی داند چرا. فقط می داند باید موفق شود. اگر فکر میکنید می توانید او را از رسیدن به هدفش باز دارید و به سمت خود جذب کنید، سخت در اشتباهید.

11- بهمن
- سمبل: آب گیر 
- عنصر: هوا 
- سیاره: زهره 
- عضو آسیب پذیر: مچ و ساق پاها 
- روز اقبال: چهارشنبه 
- اعداد شانس: 1 و 7
- سنگ خوش یمن: یاقوت ارغوانی
- رنگ: آبی 
- حیوان: پرندگان درشت اندام 
اگر عاشق متولد بهمن باشید، با تمام وجود عاشق شما خواهد شد. تنها نکته ای که باید از آن دوری جویید، این است که بر سر راه پیشرفت او قرار نگیرید. او عاشقی صادق است. دیر عصبانی می شود. آزار دهنده نیست. برنامه های خودش را دارد. هرگز تغییر نخواهد کرد. اگر نتوانید خود را با ایده های گوناگون مذهبی، فرهنگی 
و اجتماعی او هماهنگ کنید، هرگز شانسی برای دستیابی به عشق پایدار او نخواهید داشت.

12- اسفند
- سمبل: دو ماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند.
- عنصر: آب 
- سیاره: نپتون 
- عضو آسیب پذیر: پاها 
- روز اقبال: جمعه 
- اعداد شانس: 2 و 6
- سنگ خوش یمن: یاقوت کبود 
- رنگ: سبز روشن 
- گل: نسرین 
- حیوان: ماهی

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب: خصوصیات متولدین ماههای مختلف سال,ماه های مختلف سال,متولدین ماه های مختلف سال,متولدین فال,فال متولدین ماه های مختلف سال,فال تولد,فال ماه تولد,ماه تولد,ماه,تولد,روز تولد,هدیه تولد,سال,عشق,تست عشق,میزان عشق همسر, در ساعت 21:13 | |
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 ... 18 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ قبلا در پرشین بلاگ فعالیت می کرد و به دلیل مشکلات موجود در پرشین بلاگ به لوکس بلاگ منتقل شد. این وبلاگ نویسنده فعال می پذیرد، درخواست همکاری خود را در قسمت نظرات بفرستید. متاسفانه به وجود مشکلات موجود در سیستم لوکس بلاگ به زودی آدرس وبلاگ به kolahzary.mihanblog.com تغییر می کند...
آرشيو
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
شادمان کلاه زری
قاصدک روحی
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که بخوای - عمومی و آدرس kolahzary.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. توجه داشته باشید که لینک ها پس از مدتی به صفحه لینکستان> منتقل می گردد





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

بانک اطلاعات پزشکی
تجارت الکترونیک
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه

تبلیغات

CopyRight| 2012 , kolahzary.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By KolahZary | Template By: KolahZary.LoxBlog.Com