به وبلاگ هرچی که بخوای - عمومی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
لینکستان
پروفایل
موضوعات
عکس
عکس های جالب
عکس های سیاسی
عکس های مذهبی
عکس های خنده دار
کاریکاتور
فتوکاتور
عکس منظره
والپیپر
موزیک
موزیک جدید
موزیک طنز
موزیک ایرانی
موزیک خارجی
موزیک تیتراژ فیلم ها و کارتون ها
دانستی
دانستنی های جهان
دانستنی های جالب
ترفند
ترفند ویندوز و رجیستری
ترفند کامپیوتر
ترفند اینترنت
ورزشی
اخبار فوتبال
فروشگاه
پوشاک
کتاب
موبایل
وسایل آرایشی
محصولات جالب و سرگرمی
وبلاگ
اخبار وبلاگ
اس ام اس
اس ام اس طنز
اس ام اس سرکاری
اس ام اس عاشقانه
آموزش
آموزش رانندگی
آموزش نرم افزار های کامپیوتری
تکنولوژی
موبایل
خودرو
کامپیوتر
دانلود
دانلود فونت
دانلود نرم افزار
دانلود بازی
داستان
داستان عاشقانه
داستان طنز
داستان تاریخی
داستان مذهبی
طنز
عکس خنده دار
جوک
اخبار
اخبار عمومی
اخبار ورزشی
اخبار فناوری
اخبار سیاسی
دیگر
فال
اضافات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 175
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: KolahZary.LoxBlog.Com

تبلیغات

دسکتاپ را زنده کنید

دسکتاپ را زنده کنید

یکی از جذابیت‌های ویندوز ویستا و نسخه‌های پس از آن از جمله ویندوز 7 و ویندوز 8، پشتیبانی از ابزارک‌های (گجت) دسکتاپ است.

این ابزارک‌ها علاوه بر جذابیت، امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همین عامل موجب شده تا به یکی از محبوب‌ترین امکانات در سیستم‌عامل تبدیل شود.
امروزه بسیاری از شرکت‌های بزرگ تولید نرم‌افزار، ابزارک مربوط به نرم‌افزارشان را نیز ایجاد کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
همچنین برخی از این شرکت‌ها فقط به تولید این ابزارک‌ها می‌پردازند و هر روز امکانات مختلفی را با ابزارک‌های زیبا، کوچک و کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
تا به‌حال به فکر ساخت ابزارک شخصی برای خودتان افتاده‌اید؟ ابزارکی که با استفاده از آن بتوانید به پوشه دلخواهتان دسترسی پیدا کنید یا سایتی را که همیشه از آن بازدید می‌کنید با یک کلیک باز کنید یا حتی اگر صاحب سایت یا وبلاگ هستید، ابزارک شخصی سایت خود را ایجاد کنید و آن را در اختیار بازدیدکنندگان سایتتان قرار دهید.

دسکتاپ را زنده کنید

دسکتاپ را زنده کنید
 

نرم‌افزار پیشنهادی این هفته ما Gadge It نام دارد. Gadge It ابزاری قدرتمند با روش کار بسیار آسان از سری محصولات Ashampoo است که شما را قادر می‌سازد در چند دقیقه و بدون نیاز به مهارت، ابزارک‌های شخصی خودتان را ایجاد کنید.
این ابزارک‌ها می‌تواند یک برنامه کوچک، منوهای مرورگر، میانبر‌ برای دسترسی به فایل‌ها و پوشه‌های دلخواه و ... باشد که حتی در ویندوز اکس‌پی نیز قابل استفاده‌است.
به کمک ابزارک‌ها می‌توانید به پوشه‌های مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید ، سایت‌هایی را که همیشه از آنها بازدید می‌کنید به‌ نمایش درآورید، به‌صورت مستقیم از دسکتاپ ایمیل بفرستید و... .
نرم‌افزار قدرتمند Gadge It به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین دانش از کار با رایانه و بدون نیاز به یک خط برنامه‌نویسی، ابزارک‌های شخصی خود را ایجاد کنید.
محیط کاربری بسیار ساده با روش کار مرحله به مرحله در این نرم‌افزار شما را برای ایجاد ابزارک‌هایتان یاری می‌کند و امکان ایجاد ابزارک‌های مختلف با پشتیبانی از عملکردهای متفاوت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تنوع ابزارک‌ها
 

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفتیم، پشتیبانی از ابزارک‌ها در ویندوز ویستا و پس از آن آغاز شد، اما این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد تا برای ویندوز اکس‌پی نیز ابزارک بسازید! ابزارک‌های ساخته شده در این نرم‌افزار به دو صورت ابزارک‌های Sidebar (مخصوص ویندوزهای ویستا و پس از آن) و ابزارک‌های مستقل (مخصوص تمامی ویندوزها از جمله ویندوز اکس‌پی) بوده که انتخاب در چگونگی ایجاد آنها با شماست.

ساخت مرحله ‌به ‌مرحله
 

ایجاد ابزارک‌ها و منوها با راهنمایی مرحله‌به‌مرحله Gadge It بسیار آسان است. در ابتدای کار باید یک عنوان برای پروژه خود انتخاب کنید، سپس در صورت نیاز، موزیک زمینه‌ای را برای آن در نظر بگیرید.
در مرحله بعد با توجه به نیازتان ساخت یک ابزارک یا منو را آغاز کنید و در نهایت از آن استفاده کرده و در صورت تمایل، قابلیت اجرای خودکار را نیز به آن اضافه کنید.

منبع:http://www.jamejamonline.ir

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 4:9 | |
۷ دلیل برای خرید مطمئن سامسونگ Galaxy Note

۷ دلیل برای خرید مطمئن سامسونگ Galaxy Note

Note را می توان گوشی هوشمندی دانست که به دلیل نمایشگر بزرگ و قدرت پردازش بالا، به طور همزمان می تواند برای کاربر خود نقش تبلت را هم ایفا کند.

۱- صفحه نمایش
 

۷ دلیل برای خرید مطمئن سامسونگ Galaxy Note

Note را می توان گوشی هوشمندی دانست که به دلیل نمایشگر بزرگ و قدرت پردازش بالا، به طور همزمان می تواند برای کاربر خود نقش تبلت را هم ایفا کند. نمایشگر ۵/۳ اینچی لمسی مولتی تاچ این گوشی در حال حاضر بزرگترین نمایشگر روی تلفن های همراه است که از فناوری Super AMOLED بهره می برد. این صفحه نمایش کیفیت دید از زاویه را به همراه کیفیت تولید رنگ، شفافیت و دیدن در زیر نور آفتاب ارائه می دهد.
این نمایشگار فوق العاده با کیفیت، دقت تصویر بسیار بالای ۱۲۸۰ در ۸۰۰ نقطه را ارایه می دهد که حتی از کیفیت نمایش بسیاری از لپ تاپ ها هم بیشتر است. تولیدکننده همچنین روی صفحه نمایش از محافظ Gorilla Glass استفاده کرده است که خاصیت ضد ضربه و ضد خش دارد.

۲- S-Pen
 

گوشی مجهز به یک نوع قلم مخصوص معروف به نام S Pen است. شما می توانید علاوه بر لمس انگشتی از این قلم مخصوص نیز استفاده کنید.
به خصوص اینکه برای نت برداری کاملا کارآیی دارد. برای نت برداری گوشی از برنامه ای به نام S Memo استفاده می کند که شما می توانید با دست خط خودتان متن بنوسید یا نقاشی کنید. در کل این ویژگی بسیار کارآمد است، به خصوص در جلسات کاری و کلاس های درسی.

۷ دلیل برای خرید مطمئن سامسونگ Galaxy Note

۳- پردازش
 

گالکسی نوت به پردازنده ۱/۴ گیگاهرتزی دو هسته ای ARM Cortex-A9 مجهز است. این پردازنده توان پردازشی بسیار بالایی دارد به طوری که عملکرد آن به راحتی از بسیاری تبلت ها بهتر است. این پردازنده همچنین مجهز به گرافیک Mali-400MP و یک گیگابایت حافظه RAM است تا توانایی هایش به اوج برسد.
انجام اعمال چندوظیفه ای (Multitasking) در این گوشی کاملا روان صورت می گیرد و تماشای فیلم های HD کاملا لذت بخش خواهد بود. گوشی با دو نوع حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی طراحی شده با این وجود حتی اگر کاربری به حافظه بیشتری نیاز داشت گالکسی نوت کم نمی آورد و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا سقف ۳۲ گیگابایت را هم دارد.

۷ دلیل برای خرید مطمئن سامسونگ Galaxy Note

۴- دوربین
 

سامسونگ گالکسی نوت به دوربین هشت مگاپیکسلی با کیفیت مجهز است که توانایی تولید عکس های عالی را دارد. با این دوربین می توان فیلم هایی با کیفیت تمام HD یعنی ۱۰۸۰P ضبط کرد. این دوربین توانایی فوکوس خودکار، فوکوس لمسی، لرزش گیر دست، ردیاب چهره و لبخند Geo-Tagging را هم دارد.

۷ دلیل برای خرید مطمئن سامسونگ Galaxy Note

۵- آندروید
 

سامسونگ Galaxy Note از سیستم عامل Android 2.3 معروف به Gingerbread بهره می برد. این نسخه سیستم عامل امکاناتی بسیار عالی را ارایه می دهد. شما می توانید روی وب و به خصوص Android Market از میان دریای اپلیکیشن ها، برنامه ها و بازی ها را انتخاب و دانلود کنید.
شما هر نوع کاربری که داشته باشید برنامه ای کاربردی برای شما وجود خواهد داشت. باتوجه به سخت افزارهای قدرتمندی هم که این گوشی دارد برنامه ها کاملا روان و راحت اجرا می شوند. این گوشی از واسط کاربری Touch wiz نسخه ۴ ساخت سامسونگ بهره می برد که اینترفیسی کاملا کارآمد، خوب و جالب است.

۷ دلیل برای خرید مطمئن سامسونگ Galaxy Note

۶- NFC
 

از قابلیت های دیگر این گوشی می توان به فناوری NFC اشاره کرد که نوع باشکوهی از فناوری انتقال داده ها به صورت بی سیم (Wireless) است.
علاوه بر تبادل فایل های مولتی مدیا و غیره با آن حتی می توانید با گوشی های دیگر که دارای فناوری NFC هستند، بازی کنید. همچنین این گوشی مجهز به بارومتر یا همان فشارسنج است که به وسیله آن شما می توانید فشار هوای بالای سر خود را تشخیص دهید. سنسورهای شتاب سنج، پروکسیمیتی، سنجش نور محیطی و ژیروسکوپ را هم به آن بیفزایید.
گالکسی نوت پورت HDMI هم دارد که به کمک آن کاربر می تواند گوشی را به HDTV متصل کند. این گوشی از باتری فوق العاده پرظرفیت ۲۵۰۰ میلی آمپری بهره می برد که تقریبا دو برابر دیگر گوشی های هوشمند ظرفیت دارد. هرچند که پردازنده قدرتمند و نمایشگر بزرگی دارد ولی بازهم انتظار شارژدهی خیلی زیادی از آن داریم.

۷ دلیل برای خرید مطمئن سامسونگ Galaxy Note

۷- کاهش قیمت
 

در کنار تمام ویژگی های ریز و درشت، عامل اصلی که ما را در مورد سامسونگ گالکسی نوت امیدوار کرد، آغاز روند نزولی قیمت این محصول بود.
در روزهای اول عرضه باید برای Note حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه می کردیم. با وجود همه برتری ها این واقعا قیمت بسیار بالایی به حساب می آمد.
به همین خاطر خیلی ها به سراغ نمونه ای بدون گارانتی می رفتند. با شروع سال جدید و فروکش کردن تب خرید انگار اتفاق های خوبی در راه است.
ما اولین نشانه را همین یکی، دو روز پیش در فروشگاه های عرضه موبایل مشاهده کردیم؛ وقتی فروشنده به ما گفت می توانیم برای خرید Note بهای کمتری نسبت به قبل از تعطیلات پرداخت کنیم.
در حال حاضر می توان مدل ۳۲گیگابایتی این گوشی را با گارانتی معتبر پارس مایکروتل نمایندگی اصلی گوشی های سامسونگ در ایران با قیمتی در حدود یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان پیدا کرد.
ما مثل همیشه روی خرید گوشی های با گارانتی اصلی تاکید داشته ایم. با این حال بد نیست بدانید انواع بدون گارانتی ۱۶ گیگابایتی و ۳۲ بایتی به ترتیب در حدود یک میلیون و ۱۹۰ هزار و یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان قیمت دارند.

۷ دلیل برای خرید مطمئن سامسونگ Galaxy Note

منبع:برترینها

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 4:9 | |
معرفی دلایلی برای خرید گوشی با قابلیت ویندوز فون

معرفی دلایلی برای خرید گوشی با قابلیت ویندوز فون

سامانه های اندرویدی و محصولات اپل این روزها مدیران رقابت تکنولوژی هستند .
سیستم عامل ها ، سفارشی سازی های سیستم ها شبکه های احتماعی امکانات اینترنتی وآنلاین کیفیت و..از اموری است که اینروزها در هر جایی در دسترس است ( از طریق نرم افزار های رایگان وپولی )رقابت ها را سخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایتکا، اما این قدرت صرفا برای مایکروسافت است که ویندوز ۷ را تولید کرده و به زودی نسخه به روزرسانی شده ویندوز ۷ با عنوان ویندوز ۷٫۵ رونمایی می شود.
گوشی هایی که قابلیت ویندوزی دارند نیز به اندازه کافی محبوب عموم گردیده اند اما در اینجا دلایلی را بیان میکنیم که دلایلی مناسب برای خرید یک گوشی با قابلیت ویندوز یا همان ویندوز فون هستند.
مایکروسافت قبلا ویندوز ۶٫۵ موبایل را رونمایی کرد که در ادامه با افزایش قابلیت های ان توانست قدرت ویندوز ۸ بر روی رایانه ها را به آن بیفزاید.
در زیر دلایلی برای خریدن یک ویندوز فون برای شما تشریح می کنیم…

قابلیت کاربرد گسترده از تصاویر
 

اماکن دیدن تصلویر چرخشی در ویندوز فون موجب می شود که بتوانید لیست درصد زیادی از تصاویر را در یک نظر مشاهده کنید .شما میتوانید از این طریق تصاویر خود را با دوستان به اشتراک گذارید و با آنان به تبادل عکس بپردازید همچنین میتوانید با به استفاده از نرم افزار های افیس همچون ورد و اکسل و…از تصاویر استفاده کنید.
ویژگی های بازی و gaming این نوع گوشی ها موجب می شود که به کلکسیون بازی های انلاین دسترسی داشته باشید و با وجود سیستم عامل قوی و پردازنده های قدرتمند ابزار خوبی برای بازی محسوب می شوند .وجود کیفیت صدا و ویدیو این امکان را فراهم کرده تا به خوبی از موسیقی ها فیلم ها بهره مند شوید و انیمیشن ها را نیز با یفیت بالایی مشاهده کنید .با قدرت بالای اینگونه گوشی ها میتوانید فایل های خورد را با کمترین محدودیت آپلود کنید .

کنترل صدای منحصر بفرد
 

وجود ابزار های کنترل صدا و موسیقی و اهنگ های پیش فرض در این گوشی موجب شده است کاربران بتوانند موزیک ها را در هر سلیقه و مدودیتی اعم از کاهش و افزایش صدا ویا تغییر ریتم اهنگ همچون اهسته یا سریع نواختن آهنگ ، اهنگ ها را تغییر دهند .

پشتیبانی از شبکه های اجتماعی
 

گوشی های ویندوزی قابلیت پشتیبانی از شبکه های اجتماعی Windows Live, Facebook, Twitter and LinkedIn را دارا هستند با استفاده از شبکه فیسبوک میتوانید به راحتی و با کمترین محدودیت با دوستان خود به گفتگو وتبادل نظر پردازید. از امکانات خوب این مدل از گوشی ها اینست که میتوانید به وسیله منوی پیامک وضعیت چت خود را از قبیل offline وonline و… را تنظیم کنید .

پشتیبانی از ایمیل
 

با استفاده از موبایل ویندوزی میتوانید در یک اکانت تمام ایمیل های خود را ثبت و با استفاده از آن ایمیل های خود را چک کنید قابلیت چند ایمیل در یک جا ازویژگی موبایل های ویندوزی است .

سیستم عامل چند وظیفه ای
 

چند وظیفه ای در گوشی های ویندوزی بدین طریق است که می توانید همزمان کارهای مختلفی از قبیل استفاده از نرم افزار ها موسیقی ویدیو و…انجام دهید .البته ممکن است سایر سیستم عامل ها این وظیفه نیز انجام دهد اما گوشی های ویندوزی قدرت بالاتری دارند.

Internet Explorer 9
 

معرفی دلایلی برای خرید گوشی با قابلیت ویندوز فون

از دیگر ویژگی این گوشی استفاده از Internet Explorer 9 است .با استفاده از این مرورگر می توان با بهترین کیفیت صفحات وب را مشاهده کرد.

نقشه
 

معرفی دلایلی برای خرید گوشی با قابلیت ویندوز فون

استفاده از امکانت Google Maps یکی از برترین امکانات این نوع گوشی هاست .در هرجا که باشید می توانید با استفاده از این قابلین به نقشه یابی بپردازید.

قابلیت چستجو
 

معرفی دلایلی برای خرید گوشی با قابلیت ویندوز فون

با استفاده از Bing Search دراین گوشی ها وجود دارد میتوانید تمام رویداد ها را در اینترنت چستجو کنید.همچنین با تنظیماتی که برای این گوشی و جستجوی آن وجود دارد میتوانید تنظیمات ان را شخصی سازی کنید .
منبع:http://www.itca.ir/

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 4:9 | |
۱۰زن که توانستند دنیارا شگفت زده کنند+عکس

۱۰زن که توانستند دنیارا شگفت زده کنند+عکس

از آغاز همکاری کارل زایس و نوکیا ۷ سال می‌گذرد. حاصل این همکاری تولید گوشی‌های دوربین‌دار زیادی است. از نوکیا N90 اولین گوشی هوشمند سری دوربین‌دار تا نوکیا ۸۰۸ Pureview. اما دقیقا چه چیزی باعث شده لنز کارل زایس تا این حد متفاوت از لنزهای دیگر باشد؟ در اینجا وبلاگ رسمی نوکیا به سوالاتی پاسخ داده که شاید برای خیلی از شما جالب باشد.

 

۱۰زن که توانستند دنیارا شگفت زده کنند+عکس

· تفاوت تصاویری که با لنز کارل زایس گرفته می‌شود نسبت به لنزهای دیگر در چیست؟
استانداردهای کیفیت کارل زایس در تمام فضای تصویر، وضوح و کیفیت بالا را تضمین می‌کند. هیچ منطقه‌ای محو نیست و در هیچ جا روشنایی بیش از حد نیست. کنترلِ خوبِ انعکاس‌های درونی باعث حفظ رنگ‌های طبیعی می‌شود و همه اینها در مجموع تصاویری با درجه‌ی شباهتِ بالا با اصل خود ایجاد می‌کنند. اگر تصویر بیش از حد بزرگ نشده باشد حتی با کیفیت دوربین‌های عکاسی دیجیتال بزرگتر نیز برابری می‌کنند.

۱۰زن که توانستند دنیارا شگفت زده کنند+عکس

· برای تولید لنز برای دوربین موبایل چه مهارت‌هایی نیاز است؟
شما باید طراحی اپتیکال مدرن را بدانید که در مورد شکل‌های پیچیده لنز، قالب‌بندی لنز و فنون نصب و مونتاژ است. همچنین شما باید بتوانید از بسیاری از ابزارهای اندازه‌گیری برای اطمینان از کیفیت استفاده کنید.
· چه چیزی در مورد رابطه کاری نوکیا و کارل زایس اینقدر خاص است؟
زمانی که نوکیا و کارل زایس، پیشگامان در صنایع اپتیک و موبایل الکترونیک، با یکدیگر هم‌پیمان شدند، هدف ما این بود که بهترین تلفن‌های همراه مجهز به دوربین را تولید کنیم. رابطه کاری ما تخصص و دانش دو شرکت پیشگام را با هم درآمیخت. به این وسیله ما توانستیم برنامه‌ها و تصمیمات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاریم و با هم برای توسعه فناوری در مراحل بسیار ابتدایی کار کنیم. به این معنی که ما می‌توانیم همچنان به تاریخ طولانی خود برای تولید محصولات متفاوت با یکدیگر ادامه دهیم.

۱۰زن که توانستند دنیارا شگفت زده کنند+عکس

· سخت‌ترین چالش در تولید لنز موبایل‌های دوربین‌دار چیست؟
سخت‌ترین چالش در مقایسه با لنز دوربین‌های معمولی این است که بالاترین درجه وضوح حاصل شود و در همان حال اندازه لنز دوربین تا جایی که می‌شود کوچک شود. باریک بودن یک فاکتور لازم برای موفقیت در تولید لنز موبایل است و تنها دوربین‌های واقعا برجسته‌ای نظیر نوکیا ۸۰۸ PureView می‌توانند چندین میلی‌متر بزرگ‌تر باشند. لنز نوکیا ۸۰۸ PureView به محدوده انکسار نزدیک است؛ این یکی از قوانین فیزیک است که تفکیک‌پذیری لنز را محدود می‌کند. ممکن نیست لنزهایی ساخته شود که وضوح و درجه تفکیک‌پذیری بالاتری از حد انکسار داشته باشند. درجه وضوح خارق‌العاده نیاز به پیکسل‌های بیشتر حسگر دارد که بتوانند جزییات بیشتری در عکاسی شما ثبت کنند.
· برتری لنز نوکیا۸۰۸ PureView در چیست؟
لنز نوکیا ۸۰۸ PureView از درجه تفکیک‌پذیری برخوردار است که ۷۵ درصدِ حد انکسار است. تنها راهی که خیلی بهتر خواهد بود وقتی است که شماره f-stop کوچکتر باشد؛ یعنی قطر سوراخ بزرگتر باشد. رسیدن به چنین وضوحی و عرضه آن به بازار انبوه بزرگترین چالش ما بود.

۱۰زن که توانستند دنیارا شگفت زده کنند+عکس

· چگونه لنزهای کارل زایس در آینده ارتقا پیدا می‌کنند؟
ما تصمیم داریم لنزهایی تولید کنیم که پاسخگوی فناوری‌های جدید در حسگر باشند و عملکرد حسگرهای جدید فرصت‌های بی‌نظیری در تصویربرداری جیبی ایجاد کنند.
منبع:باشگاه خبرنگاران

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 4:9 | |
نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز به صورت پیشفرض از مرورگرهای ۶۴ بیتی استفاده نمیکنند . البته شاید دلیل این کار نیز این باشد که نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها هنوز در مراحل اولیه و ابتدای راه هستند . استفاده از یک مرورگر ۶۴ بیتی در یک سیستم عامل ۶۴ بیتی میتواند از نظر بازدهی و عملکرد بسیار بهتر از همتای ۳۲ بیتی خود عمل کند .

 

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

در این مطلب قصد داریم تا با نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرهای مطرح وب که توانایی اجرا روی سیستم عامل ویندوز را دارند ، بیشتر آشنا شویم . پس با گویا آی تی همراه باشید ……..

۱- مرورگر فایرفاکس
 

مرورگر فایرفاکس هنوز هم یکی از محبوبترین مرورگرهای وب به شمار میرود . گرچه درگیر رقابت سختی با مرورگر کروم شرکت گوگل است . این مرورگر با افزونه های بسیار زیاد و مفید خود ، هنوز طرفداران زیادی در دنیای وب دارد . مخصوصا برنامه نویسان و طراحان وب که بیش از هر مرورگری به فایرفاکس علاقمند هستند که دلیل آن هم وجود ابزارهای قدرتمند توسعه وب است .
اما مدتی است که موزیلا هم به ارائه نسخه ۶۴ بیتی از مرورگر فایرفاکس میپردازد . البته این انتشارها به صورت غیر رسمی انجام میشود .
وبسایت ExtremeTech در یکی از پست های خود نشان داد که فایرفاکس ۸ نسخه ۶۴ بیتی از همتای ۳۲ بیتی خود در تست Peacekeeper ، ۱۰ درصد سریع تر است .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

با این حال شرکت موزیلا نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس را به صورت رسمی ارائه نمیدهد . در هر صورت اگر میخواهید از نسخه ۶۴ بیتی فایرفاکس استفاده کنید ، میتوانید دو نسخه از آن را بدست بیاورید . نسخه اول که با نام Nightly یا همان شبانه منتشر میشود .
این نسخه دارای قابلیت های نسخه بعدی فایرفاکس می باشد ( تقریبا میتوان گفت معادل نسخه Dev مرورگر کروم ) اما هر لحظه امکان کرش کردن مرورگر به دلیل ناپایداری آن وجود دارد .
این نسخه بیشتر به منظور تست کردن توسط برنامه نویسان ارائه میشود و دائما در حال بروز رسانی می باشد . پس به همین دلیل انتخاب مناسبی برای استفاده به صورت دائم و به عنوان مرورگر اصلی نخواهد بود .
اما انتخاب دوم شما میتوانید WaterFox باشد . این نسخه از فایرفاکس بر پایه نسخه پایدار فعلی ساخته میشود با این تفاوت که ۶۴ بیتی است . البته لازم به ذکر است که فایرفاکس به صورت رسمی این نسخه را منتشر نمیکند .
هنگامی که به وبسایت مخصوص انتشار نسخه های شبانه فایرفاکس میروید ، در کمال تعجب میبینید که نسخه ۶۴ بیتی برای ویندوز قرار نگرفته است . در صورتی که نسخه ۶۴ بیتی برای لینوکس در دسترس قرار دارد .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

دلیل انجام این کار توسط موزیلا نیز مشخص نیست . اما از طریق FTP وبسایت موزیلا میتوانید نسخه ۶۴ بیتی شبانه را دریافت کنید .
ابتدا روی لینکی که با عنوان ” نسخه ۶۴ بیتی شبانه ” در پایان مطلب آمده است ، کلیک کنید . پس از ورود به آدرس مورد نظر ، با تعدادی لینک مواجه خواهید شد . اکنون به دنبال عبارت Win64 بگردید و فایل نصاب فایرفاکس که پسوند exe دارد را پیدا کنید .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

اما برای دانلود WaterFox باید به وبسایت این پروژه که لینک آن در پایان مطلب درج شده است ، مراجعه کنید . سپس به قسمت Downloads رفته و از آنجا WaterFox را دانلود کنید .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

البته پلاگین های فلش ، سیلور لایت و جاوا نیز برای نصب روی این نسخه توسط وبسایت این پروژه فراهم شده است .
اما اگر منتظر فایرفاکس ۶۴ بیتی ( به صورت رسمی ) از سوی موزیلا هستید ، باید بگوییم که موزیلا در سال ۲۰۱۲ هیچ برنامه ای برای انتشار نسخه ۶۴ بیتی مخصوص ویندوز ندارد . البته طبق گفته های یکی از Jean-Yves Perrier که یکی از نویسندگان فنی شرکت موزیلا .

۲- اینترنت اکسپلورر
 

بنابر آمار رسمی که توسط موسسه های تحقیقاتی و آمارگیری وب ارائه میشود ، اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت ، هنوز هم بیشترین آمار کاربران را در بین سایر مرورگرها دارد . حالا کاری به دلایل آن (نصب پیشفرض بر روی سیستم عامل ویندوز) نداریم ولی باز هم بیشترین آمار در بین کاربران که البته روز به روز در حال کمتر شدن است ، نام آن را هنوز زنده نگه داشته است .
برای استفاده از نسخه ۶۴ بیتی اینترنت اکسپلورر نیازی نیست کاری انجام دهید . چون هم اکنون شما یکی نسخه از آن را در اختیار دارید . البته این مورد منوط به آن است که از نسخه های ۶۴ بیتی ویندوز استفاده کنید . اگر نسخه ۶۴ بیتی ویندوز را دارید ، کافیست که منوی استارت را باز کرده و به منوی All Programs بروید . خیلی سریع آن را خواهید یافت .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

لازم به ذکر است که به صورت پیشفرض نمیتوانید از نسخه ۶۴ بیتی به عنوان مرورگر پیشفرض استفاده کنید . دلیل مایکروسافت برای انجام این کار نیز مشکلات مربوط به سازگاری پلاگین ها با این نسخه بیان شده است . البته اگر خیلی به نسخه ۶۴ بیتی اینترنت اکسپلورر علاقمند شده اید ، میتوانید آن را در نوار وظیفه ( Taskbar ) پین کنید و یا میانبر آن را روی دسکتاپ خود قرار دهید .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

۳- مرورگر گوگل کروم
 

متاسفانه در حال حاضر گوگل کروم نسخه ۶۴ بیتی مختص ویندوز ندارد و نسخه ۶۴ بیتی تنها برای توزیع های لینوکسی عرضه میشود .

۴- مرورگر اپرا
 

اپرا نیز نسخه ۶۴ بیتی مرورگر خود را ارائه داده است . این نسخه نیز مانند نسخه شبانه ی فایرفاکس در حال توسعه میباشد و احتمال اینکه هر لحظه مرورگر شما کرش کرده و صفحات باز شده ی شما از بین برود ، وجود دارد .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

این نسخه با نام Opera Next شناخته میشود و لوگوی خاکستری آن نشان دهنده این است که این نسخه ی کامل اپرا نبوده و استفاده از آن به عنوان مرورگر پیشفرض فکر خوبی نیست . بنابراین پیشنهاد میشود از نسخه پایدار اپرا به عنوان مرورگر پیشفرض استفاده کنید .

نسخه های ۶۴ بیتی مرورگرها را استفاده کنید

یکی از ویژگی های جدیدی که نسخه ۶۴ بیتی اپرا به شما میدهد ، قابلیتی به نام Out-of-Process میباشد . با استفاده از این قابلیت میتوانید افزونه هایی که مخصوص نسخه ۳۲ بیتی اپرا نوشته شده اند را در نسخه ۶۴ بیتی اپرا نیز اجرا کنید .
منبع:گویاآی‌تی

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 4:9 | |
بررسی آزاد بودن دامنه

 

شروع بررسی آزاد بودن دامنه

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 19:55 | |
قالب درخت

 



پیش نمایش قالب

|

دریافت کد:

 دریافت قالب پرشین بلاگدریافت قالب میهن بلاگدریافت قالب بلاگ وبدریافت قالب بلاگفا

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 19:55 | |
آب خوردن فضانوردان در فضا

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 19:55 | |
راز پرواز کریس آنجل

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 19:55 | |
قالب سبز و آبی

 


پیش نمایش قالب

|

دریافت کد:

 دریافت قالب پرشین بلاگدریافت قالب میهن بلاگدریافت قالب بلاگ اسکایدریافت قالب بلاگ وبدریافت قالب بلاگفا

 

[+] نوشته شده توسط شادمان کلاه زری در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391برچسب:, در ساعت 19:55 | |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 18 صفحه بعد

درباره وبلاگ

این وبلاگ قبلا در پرشین بلاگ فعالیت می کرد و به دلیل مشکلات موجود در پرشین بلاگ به لوکس بلاگ منتقل شد. این وبلاگ نویسنده فعال می پذیرد، درخواست همکاری خود را در قسمت نظرات بفرستید. متاسفانه به وجود مشکلات موجود در سیستم لوکس بلاگ به زودی آدرس وبلاگ به kolahzary.mihanblog.com تغییر می کند...
آرشيو
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
شادمان کلاه زری
قاصدک روحی
لينكستان
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی که بخوای - عمومی و آدرس kolahzary.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. توجه داشته باشید که لینک ها پس از مدتی به صفحه لینکستان> منتقل می گردد





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

بانک اطلاعات پزشکی
تجارت الکترونیک
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا

آرشيو پيوندهاي روزانه

تبلیغات

CopyRight| 2012 , kolahzary.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By KolahZary | Template By: KolahZary.LoxBlog.Com